Prijzen

Alle prijzen op de website zijn in euro’s en inclusief btw, maar exclusief verzendkosten. Zie verderop voor een toelichting op de verzendkosten.

Bestellen

Bestellen gaat zoals je gewend bent bij webshops. In je “Winkelmandje” kun je zien wat je tot dan toe hebt besteld. Je kunt de aantallen nog aanpassen of het product geheel verwijderen. Je kunt via het menu altijd terug naar de Webshop om verder te winkelen.

Als je al je spullen in je winkelmand hebt staan kies je uit de beschikbare opties voor de verzending.

Verzendkosten

De verzendkosten zijn afhankelijk van de verzendwijze en de omvang van de bestelling.

  • Bij ons thuis afhalen (uitsluitend op afspraak) is altijd gratis. Dat geldt ook als we een contactmoment kunnen afspreken waarop je je bestelling in ontvangst neemt, bijvoorbeeld tijdens de cursus stoelmassage of tijdens een bijeenkomst van de Beroepsvereniging voor Stoelmasseurs.
  • Bestellingen die voldoen aan de eisen voor brievenbuspost, zoals 1 of 2 massagedoekjes, versturen we met PostNL als brievenbuspakje. Die komt gewoon in je brievenbus (je hoeft er dus niet voor thuis te blijven), maar is wel te volgen via Track & trace. De status volgens Track & trace is voor ons de bevestiging dat je bestelling is afgeleverd. Jouw bijdrage aan de verzendkosten is € 3,-.
  • Als de bestelling te groot is voor de brievenbus, zoals bijvoorbeeld de hoofdsteundoekjes, versturen we je bestelling met PostNL als pakketpost. Ook die is te volgen met Track & trace. Jouw bijdrage aan de verzendkosten is € 5,-.

Betalen

Je kunt meteen betalen met iDEAL, of het bedrag zelf overmaken per bank. Zodra je je bestelling hebt gedaan ontvang je per e-mail een bevestiging hiervan. De factuur wordt als bijlage meegestuurd. Op die factuur staat alle informatie die je nodig hebt voor de betaling. Bestellingen die langer dan 3 weken open staan worden geannuleerd.

Verzending

We versturen je bestelling zo snel mogelijk na ontvangst van je betaling, vaak nog dezelfde dag. Als de levertijd erg belangrijk is kun je dat aangeven bij je bestelling. Je kunt ons ook altijd even bellen of mailen voor informatie over de levertijd.

Per e-mail ontvang je bericht dat je bestelling is aangeboden aan PostNL, en daarin staat ook de Track & trace-code. Vanaf later op de avond kun je de status van je bestelling opvragen.

Retourneren

Het kan gebeuren dat het product dat je besteld hebt toch niet naar verwachting is. Uiteraard mag je het product dan retourneren. We horen natuurlijk graag van je wat er anders was dan verwacht, maar je bent niet verplicht om een reden op te geven. De producten moeten natuurlijk wel ongebruikt en onbeschadigd zijn en in de originele verpakking zitten.

Na ontvangst van het product heb je een wettelijke bedenktijd van 14 kalenderdagen om het product te retourneren. Verpak de producten die je terugstuurt goed, bijvoorbeeld in de originele verpakking waarin je het ontvangen hebt. Na ontvangst van de retourzending krijg je het bedrag van je aankoop binnen 14 dagen terug op je bankrekening. Zorg dat voor ons duidelijk is van wie de retourzending afkomstig is, stuur bijvoorbeeld de factuur mee terug. Als je je hele bestelling terugstuurt krijg je ook de verzendkosten terug. De kosten voor het terugsturen zijn voor jouw rekening.

Buitenland

Bestellingen naar het buitenland worden nog handmatig afgehandeld. Voor levering aan andere ondernemers kunnen we, onder voorwaarden, verzenden exclusief btw. Verzendkosten zijn ook weer afhankelijk van de omvang van de bestelling en van de bestemming. Neem contact met ons op, bij voorkeur via e-mail.